ICA reklam

Mycket intressant att följa vad bloggare skriver men kanske framförallt att läsa alla kommentarer. Det mesta tyder på stor okunninghet. Som saker i stil med

Kränkning
Det är klart att det inte är kränkning han har ju själv gått med på det
Det är bra att man tar upp det på ett vuxet sätt
Dom ska inte gömmas och stängas in
Det är klart som ska få synas.
Jag tycker dom är söta

Lite intressant att man funderar kring att det inte är kränkande eftersom killen själv har valt att delta i filmen. Förstår man inte att filmmakarna vill avspegla samhället och hur verkligenheten ser ut. Mycket intressant att det också skrivs om att de inte ska stängas in eller gömmas, det var många års sedan vi gjorde det i Sverige. Undrar också lite vad som menas med dom.

Jag kan bara säga som jag skrev i mitt förra inlägg på samma ämne; ÄNTLIGEN. Min tanke då jag skrev det sist var att äntligen tar man med personer med en funktionsnedsättning i TV sammanhang. Men nu tänker jag nog också lite att äntligen tas detta ämne upp och debatteras.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0