Kändis

Det är Rosa-bandet gala från Hyllie arnea i kväll.
Det förklarar varför jag satt bakom Sarah Dawn Finer på tåget igår.
Jag försökte ta en paparazzibild men vågade inte riktigt. Det roliga var att tidningen Kupé som finns överallt på tåget hade en artikel om Sarah och en stor bild på framsidan. Min tanke var därför att ta en bild där jag fick med henne och tidningen.
Men men vågade inte riktigt.


Bredvid mig hade jag en kostymsnubbe från Folksam som höll på med hemligheter på sin dator. När jag satte mig vände han datorn bort från mig och fällde ner locket något så att han blev tvungen att huka sig när han skrev. När det blev ledigt på sätet bredvid flyttade han på sig och sa ... så att det blir bättre om plats. Ja just det eller för att jag inte ska tjuvkika på vad du skriver :)

Nu hägrar soffan!
KRAM
Emma


Kommentarer
Postat av: Åsa

Folksamgubbe... hrm... det var kanske min/vår hemförsäkring han satt och kollade eller var det hemligheter till hans älskarinna. Hoppas att du tjuvtittade riktigt ordentligt.

2009-10-29 @ 23:19:03
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0