Ledig lördag

Körde Anders till volleybollsamling i förmiddags. De ska till Ängelholm idag och vi ska dit imorgon på match.
När jag kom hem bakade jag saffransskorpor, de är så himla goda och behöver inte bara ätas vid jul ;)

Jag har också oljat in ett gammalt fönster som ska användas som ram till några av våra bröllopsfoton. Det känns riktigt kalt på väggarna så nu börjar det bli dags att få upp tavlor. Eftersom vi planerar att göra de flesta tavlorna av foton vi tagit tar det lite tid. I lägenheten hade vi inte så många tavlor så vi har inget att ta av och bara hänga upp.

myspace layouts

Vill handla en massa ramar (och annat till hemmet) men just nu är det lita skralt i plånboken så jag får vänta till nästa lön. Passar riktigt bra att få lön på lovet ... eller kanske lite farligt det finns ju massor med tid att spendera.

Ha en underbar fortsättning på lördagen!
Kram Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0