Lite om mycket

Nu har jag skickat in första uppgiften i kursen och det känns alltid lite jobbigt. Jag hade ju kanske kunnat skriva lite mer och lite bättre. Men men nu är det klart.

Som många märkt, kanske, har jag varit dålig på att skriva och jag vet inte riktigt varför. Jag har inte riktigt haft lust. Lite trist också att kameran nu är trasig ... kan inte längre skylla på sladdar.

Jag beställde en massa papperskopior på foton från Sydamerika. Hittade ett företag FUJIdirekt som gav 100 gratis kopior. Eftersom vi mest ville ha på papper för att välja ut vilka vi ska förstora och göra en fotovägg av ... inte en tapet utan flera små, inramade foton testade jag. Det var billigt av en anledning, tunna sladdriga papper ... så vi kommer inte att beställa förstoringar därifrån iallafall.

Ikväll ska Anders bjuda mig på mat. Jag har ingen aning om vad det blir, så efter träningen är det bara att komma hem till dukat bord ... underbart så skulle det vara varje fredag ;)

Imorgon kväll är det fotboll och tjejkväll hemma hos mig. Jag ska ordna med lite mat ... får se vad det kan bli.
Tidig match, hemma, på söndag doch så det blir ingen sen kväll.

Nu ska jag gå ner och äta frukost, steg bara upp imorse och gjorde klar min skoluppgift så att jag kan njuta länge av en härlig frukost. Vad det nu kan finnas hemma ...

Ha en bra fredag!
KRAM Emma


Kommentarer
Postat av: Ola Å

Fujidirekt har bättre kvalite på pappret när man köper "riktiga" kopior. Vi beställer alla våra bilder från dem.

2009-10-09 @ 13:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0