Vill inte sova bort ledig tid

Jag är grymt trött ... började jag förra inläggen som bara försvann ... lite trött på det också.

Jag höll på att somna på föreläsningen idag. Jag tor att det i första hand berodde på att jag först fick ha min lektion på skolan innan jag i full fart cyklade ner till högskolan för att gå på föreläsning fram till 16. Men det är också så otroligt dåligt ljus i salarna så man jag får ont i både ögon och huvud.

Så nu hittar jag på lite av varje för att inte somna och sova bort min lediga kväll.
Jag ska t ex mecka med elementet i badrummet. Det kluckar så, är förmodligen luft i det som hindrar vattnet att komma igenom. Tänkte laga lite mat också innan jag blir så hungrig att jag bara går och småäter.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0