Bröllop

Jo, allt gick bra och vi hade en riktigt trevlig kväll i serveringen. Efter att ha spätt ut vattenglaset med lite vin till den första gästen jag serverade så klarade jag av både servering från fat, kaffepåfyllning, diskavdukning och senare på kvällen drinkblandande.

Lite överraskande var en av mina kollegor gäst på bröllopet samt en vän till ett par vänner.

Idag gör jag det näst sista som styrelsemedelm i volleybollen. Vi ska ha årsmöte imorgon så jag ordnar med verksamhetsberättelse, dagordning mm. Det sista som ska göras är att skriva protokoll efter morgondagens möte ... om jag blir vald till mötessekreterare förståss!
... och det är så himla skönt.

I förmiddags målade jag även klart i gästrummet så nu kan golvet aväckas och städas ... sen ska det piffas ... det bästa av allt!

Fortsätt njut av söndagen!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, just det ja.. lite konstigt :P

2009-09-13 @ 20:33:47
URL: http://htt://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0