Hemma och pluggar

eller inte riktigt. Det finns så mycket annat trevligt att pyssla med. Plugget hinns med senare. Idag har jag fortasatt att måla i gästrummet. Väntar just nu på att färgen ska torka så jag kan måla det sista lagret.

På fredag kommer Lina och barnen och hälsar på. Ska bli trevligt att ses, jag har ju inte träffat den lille killen än. Sist vi hördes hade han inget namn ... får se om han har något nu!

Ikväll ska volleybollaget till Let´s go i Limnhamn på Kick off inför säsongen 0910.

Imorgon är det jobb igen och sedan ledig på fredag igen.
Innan dess ska jag ha städat, piffat lite, måla klart, samla ihop skräp och kanske ta tag i en eller annan kartong.

Ha de gott!
Kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0