Hjälp!!

På lördag ska jag servera på ett bröllop.
Det är en ära att bli tillfrågan men herrugud det är ju inte riktigt min grej. Jag har inte ens haft några sommarjobb med någon liknande erfarenhet. Det närmsta jag kan komma är en heldag i köket på kollo. Men där inte inte själva serveringen det viktigaste.

Det ska vara servering från fat har jag förstått och vi ska vara där lite innan så vi hinner gå igenom lite innan antar jag.

Ikväll har jag snabbstädat inför besöket imorgon innan jag landade i soffan. Enligt tablån fanns inget bra att se men så zappade jag runt och hittat Dobidoo på 24:an. Det verkade dessutom vara nya avsnitt ... mycket trevligt.

Hej hej
kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0