Lördag morgon

Det är tjock dimma över Malmö idag. Lite mysigt att sitta inne då. Jag ska snart plocka fram en härlig frukost. Funderar lite på att måla sedan ... det sista fixet i gästrummet. Möblemanget kommer att se lite knasigt ut, vi har än så länge en säcg utan ben. Jag vill ställa dit vår gamla TV sen antar jag att vi ställer dit byrån vi hade i sovrummet tidigare. Har inte någon bra ide om hur det ska möbleras men det kommer väl så småningom.

Igår var det mycket trevligt att träffa Lina med familj. Maja var så duktigt ocg stolt storasyster.

Det var inte Let´s go vi var på med laget i onsdags utan utmaningarnas hus. Liknande fångarna på fortet med en massa rum med kluriga gåtor, precisionsrum, fysiska rum eller rum med en massa knappar som ska hittas och tryckas in. Detta kan jag verkligen rekomendera ... hur kul som helst. Perfekt för möhiippa eller svensexa eller någon som fyller jämt.

På tal om fylla år ... under en veckas tid fyller många i min närhet år. Igår fyllde Erika 30 år hon fick en snartbox av mig. På måndag fyller Anders år, tisdag mormor och torsdag fyller syrran år.

Anders har jag beställt present till men den hinner nog dessvärre inte komma innan måndag. Så jag får fixa något kul kort eller nåt. Sen är tanken att vi ska gå ut och äta på tisdag.

Nu är det dags för frukost.
Ha en underbar lördag!
Kram Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0