Pluggar

... men skulle hellre vilja lägga mig och sova igen, jag fattar inte varför jag är så trött. Det är kanske dags för en ny flaska med Mivitotal.


Det finns en hel del som kan göras här hemma också som att städa, sätta upp rullgardiner och gardiner, måla lister ...

... men det är plugga jag måste göra. Måste dessutom in till jobbet på möte mellan två och halv fem. Viktiga möten men det är trist att de ska ligga på min pluggdag. Jag måste nog vara lite hårdare i fortsättningen eftersom jag bara jobbar halvtid. Jag måste ju hinna med att plugga också. Kom just på att jag måste förbi högskolan också så det är nog dags att börja plocka ihop.

Anders hämtar upp mig efter jobbet så ska vi åka och hämta hand födelsedagspresent som äntligen har kommit. Den är så stor att den inte går att ta på cykeln. Upptäckte dock att han glömt mobilen hemma så jag hoppas verkligen att han kommer ihåg att plocka upp mig.

Hej hej ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0