Renovering

    
Renovering pågår. Riva tapet, spackla skarvar. Lova att aldrig någonsin sätta upp en bård!

  
Måla, riva och tapetsera. Lite fusk i sovrummet dock.

   
Fondvägg i sovrummet, fondväggen i vardagsrummet och så en bild från köket som vi inte har gjort något i alls ... och det kommer vi inte att göra heller ... inte i första taget iallafall.

  

Lampan är en födelsedagspresent till Anders. Kökssoffan har jag fått från farmor, jag satte på ett nytt tyg men det syns inte så bra. Jag ska skaffa mig lite snygga kuddar som kan ligga i den. Sista bilden är ett underbart fårskinn som jag fick från mamma och pappa i 30 års present. Precis som jag ville ; )
Trädgården har det arbetats mycket i i helgen och det har hänt mycket men det är inte särskilt snyggt ... än. Nu finns det iallafall en plan. Där bl a trädäck, trädgårdsland, gräsmatta och frukostplats ingår.

Hej hej ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0