Ska väl skriva lite ...

Sena träningar innebär oftast inget bloggande kvällstid.

men känner att jag måste skriva lite.
Idag har jag varit på högskolan ... det är så oerhört lyxigt att få möjligheten att läsa. Jag var en aning nervös inför kursen eftersom vi ska filmas en hel del. Men nu efter att ha gått igenom alla uppgifter känns det mycket bättre. Alla filmningar ska göras i basgruppen. Kursen heter Det professionella samtalet ... så nu kommer jag att blir proffs på samtal.

och ja bilder kommer ... just nu hittar jag inte kamerasladden. Jag ska leta!

Igår tapetserade vi halva gästrummet med reparationsväv som sedan ska målas. Anledningen till att vi bara tapetserat halva rummet är att vi testar lite hur bra underlaget måste vara men också att vi startade lite sent så det blev helt mörkt.

KRAM Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag var också nervös för den kursen, men vad jag har haft nytta av den. Man får tänka att man inte behöver vara proffs när man blir filmad man är ju under upplärning, så det är OK att det blir lite töntigt. Det är ju det man lär sig på.

Kram gumman! snart ses vi så härligt.

2009-09-03 @ 19:22:28
URL: http://bejansdagar.blogspot.com
Postat av: Zara

Hej, nu har jag en nu blogg.

kram kram

2009-09-05 @ 19:37:15
URL: http://depdesign-zara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0