Uppdatering

Jag föll för grupptrycket och finns nu även på facebook.
Måste sätta mig in i det bara så att jag fattar vad jag håller på med.

Imorgon ska jag vara hemma och plugga måste börja läsa. Vi gjorde en filminspelning i tisdags på vårt individuella handledningssamtal. Så jag ska sätta mig och titta på det också ... lite jobbigt men lärorikt. Jag kände att jag inte riktigt vågade eftersom jag filmades men det blir ju bara löjligt då. Så jag ska försöka att träna och träna och strunta i kameran. Nästa gång vi ska filmas är det grupphandledning som gäller.

Igår var vi i Köpenhamn och spelade träningsmatch. Vi vann och spelade bra ... dessvärre fick jag inte så mycket speltid ... hoppas på mer i helgen. Då ska vi till Borås och spela Knallecupen.

Dags för en kopp te.
Kram
Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jasså, då ska jag genast leta upp dig :)

2009-09-17 @ 20:45:30
URL: http://htt://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Åsa

jag fick inbjudan av tre "vänner" till facebok och varit inne och tittat runt. Hrm fattar noll. Kan det bero på åldern eller? Är telefon med sladd helt ute nu?

2009-09-17 @ 21:53:28
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag säger bara ÄNTLIGEN!!! Det var på tiden. Facebook är ett kalasbra sätt att hålla kontakten när man är trött och sliten efter jobbet och inte pallar tala i telefon eller träffas. Måste dock snart palla mig bort och kolla in er kåk! Var i trakterna förra helgen då ytterliggare en vän köpt hus i närheten av er, Sövdeborgsgatan. Nu när många vänner bor där blir jag riktigt sugen på villa... Ha en skön helg och massor med kramar H

2009-09-18 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0