Var tar tiden vägen?

Jag som hade så gott om tid att plugga och tyckte att jag var i fas. Har nu insett att det är vecka 40 och måndag v. 42 ska första uppgiften vara klar och inlämnad. Dessbättre ska den inte till någon lärare utan bara till basgruppskompisarna som kritiskt ska granska.

Vecka 42 är vi på utbildning igen och då ska det handla om grupphandledning. Inspelning ska ske och det är sedan det som ligger till grund för examination. Spännande men lite skrämmande.

Idag var tanken att jag skulle börja med uppgiften men jag har suttit och planerat istället, känns visserligen skönt att vara klar med det. Så min plan är att ta en ledig eftermiddag och kväll. Tja ledig och ledig vet jag inte jag ska måla en hylla som pappa har byggt till mig. Den ska stå i badrummet och bli blankt svart.

Så imorgon, då jag har pluggdag, ska jag sätta klockan tidigt och ägna hela dagen åt att först planera studierna och sedan sätta igång med transkribering av min första videoinspelning.

Nu ska jag slappa i soffan lite innan det ska målas.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0