Grattis

G R A T T I S på födelsedagen mamma!
Du får paket när vi ses.

Sitter nerbäddad i soffan och tittar på tennis, ser bra ut för Söderling. Är superfrusen, inget sommarväder här inte ... inte ens vårväder.

Har läst igenom och skrivit kommentarer till två examinationer, imorgon ska jag till högskolan och lägga fram det samt försvara min egen examination.

Imorgon åker Anders till Ukraina med volleybollen. Så jag blir ensam hemma resten av veckan.
Så imorgon ska jag på pubquiz och på fredag ska jag bjuda på middag. Tänkte införskaffa en grill ... till!

Nu måste jag värma fingrarna igen :)
Kram Emma



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så jättemycket hjärtat!

2010-06-01 @ 21:23:36
URL: http://bejansdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0