Mitt i veckan

Har skickat in en ansökan till Bygglov på tv4 så nu är det bara att hålla tummarna!
Funderar på att skriva ut bilder och skicka i en ansökan i brevformat också. Vi vill göra om hela källaren, en ny tvättstuga, bastu, dusch, gästrum mm. Så här ser det ut nu:
    
 
Ikväll ska jag möta upp mamma med kollega för att gå och äta på La Roche. De är i Malmö för att föreläsa på BUFF om film i särskolan. Tyvärr kan jag inte gå på det utan måste till en annan föreläsning, som visserligen låter intressant. Den ska handla om varför vi i särskolan har så många elever med annan kulturell bakgrund (tror jag det var).

Idag har jag varit hemma och pluggat, kommit en bit på väg iallafall. Men nu orkar jag inte läsa mer.
Funderar på att åka till Baltiska hallen och titta på handboll, det ska tydligen vara gratis inträde. Kan ju vara lite kul.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0