Njuter

Vilken underbar dag.
Började dagen med dansbandsdisco(!), begav mig sedan med eleverna till den nya skolan, cyklade hem och tog fram bord och stolar på verandan. Satte mig i solen och bläddrade i några inredningstidningar. Såg tranor som kom flygande, en ensam fjäril och fåglar som turas om att mata ungarna i holken vi har i trädgården.

Nu känns det verkligen att det är vår. Under dagen har det varit 20 grader på verandan.

Jag som hade tänkt att åka till IKEA och fixa en massa hemma, men eftersom väderprognosen säger regn i helgen tror jag att jag väntar med det.

Här är några resultat från kameratestandet.








Ha en underbar dag!
KRAM Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder och så fint det blev med duken på verandan. kram

2010-03-26 @ 18:23:11
URL: http://bejansdagar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Dansbandsdisco låter kul, hihi :P

2010-03-28 @ 20:01:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0