Regn och gråa moln

Tänk så mycket solen påverkar. Igår var det hur enkelt som helst att komma ur sängen och få en massa saker gjorda hela dagen. Men idag, herregud, alla energi är borta. Regn och grått utanför fönstret, känns kallt och ruggit inomhus också.

Jag har iallafall haft en snickare här för att kunna få en offert på trädäcket. Vi får se hur mycket den hamnar på och hur hur snabbt de kan komma igång med jobbet. Vi kanske får gräva lite själva också, de skulle 500kr per timme för grävandet och 900kr för att forsla bort jord och växter. Det tyckte jag lät lite saftigt med tanke på att vi faktiskt kan göra det själva.

Om en stund ska jag köra till Räng sand och hälsa på en kompis. Det var längesen så det ska bli riktigt trevligt. Efter det ska jag ta tåget till Köpenhamn och möta upp Anders, han har fått presentkort på Magasin som ska användas innan de går ut!

Sen är det påsk, nästan iallafall, Anders är ledig torsdag också eftersom det är röd dag i Danmark. Väderprognosen säger sol, så det lär blir en dag på stan och på verandan ... hoppas jag!

Nu måste jag ta tag i uppvaknandet, detta fungerar inte!
Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0