Plugg

Önskar att jag kunde säga det samma om alla uppgifter till högskolan också - att de är klara!

Eftersom vi åker till Indien i början av december måste jag göra klart examinationsuppgiften innan det. Så jag har ju mig själv att skylla ... lite grann iallafall.

I veckan fick vi två nya uppgifter där den ena visserligen inte kontrolleras men ändå. Dessutom blev gruppen inte godkänd på det första litteraturseminariet, vilket inte är konstigt alls, så det ska kompletteras också. Jag har dock tänkt att ta det från min examination då en del där är det samma som det som ska kompletteras. På söndag ska anteckningarna från det andra litteraturseminariet lämnas in men de är färdigskrivna och ska bara kontrolleras och eventuellt kompletteras.

... och det är faktiskt lov så lite ledig måste man få vara!
... och jag är lektionsfri på onsdagarna så jag får använda dem till plugg!
... och dessutom har jag fantastiska vänner som kan detta med vetenskapsteori och kan hjälpa mig!

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0