Helgen

Har i helgen haft besök av syster med familj. Igår kväll bjöd hon på visning från innreum. Mycket trevligt!

I lördags morse var det hemmamatch som vi ganska enkelt vann med 3-0. Riktigt skönt med tidig match hemma så att man har hela helgen till annat. Denna helg har det dessutom varit underbart väder.

Planen för dagen var att börja plugga inför nästa moment samt lägga upp en plan för kursens examination. Nu har jag hela dagen haft dåligt samvete för att detta inte blivit gjort, tills jag bestämde mig för att direkt efter jobbet imorgon sätta mig med det. Bakade istället lite småkakor från Leilas recept. Har ännu lite mycket td för att känna mig stressad över detta!

Vi ska ju åka till Indien den 8 december så jag måste vara klar med allt skolarbete innan vi åker.

Imorgon börjar en ny vecka!
Ha det så bra.
K R A M Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0