Hemma

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men vi är iallafall hemma från Indien. Vi kom hem i söndags till ett snöit och soligt Malmö. Veckan så här långt har används till att packa upp, tvätta, städa ut julen, fikor och frukostar med vänner och bara njuta av att vara hemma.

Idag ska jag fortsätta med städningen. Har tagit ett rum i taget och gjort det grundligt men eftersom Anders inte är hemma (jobbar) så får nog ett rum bli kvar med hans grejer.

Planen är också att lägga över alla foton i datorn, kanske jag lägger in några bilder här senare.

Ha en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Spelar ingen roll vad du skriver men kul att ha dig tillbaka igen!!! Ledsen jag missade frukost men hoppas det kommer fler chanser :)



Kram

2011-01-06 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0