Söndag

Det är så underbart att vara hemma. Jag är iallafall född i rätt land. Många som reser talar om att de känner sig mer hemma i andra länder och kulturer. Men jag gillar snön, kylan och det nordliga ljuset. Jag är fortfarande ledig vilket kanske bidrar till att det känns bra att vara hemma. Imorgon börjar jobbet igen, har ingen aning om vad vi ska göra, får nog kolla jobbmailen under dagen för att uppdateras litegrann.

Idag ska jag göra en "poster" över min magister som studierna under våren kommer att ägnas åt. Jag fick mail igår om att jag var godkänd på höstens uppgift som till viss del är sammankopplad med vårens. Postern ska fungera som en redovisning av tankar inför våren, så det är mest att klippa och klistra. Ska försöka att göra det samtidigt som Tour de Ski går på Tv´n.

Jag är lite sugen på att köpa nya blommor för att göra lite fint här efter julen.

K R A M
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0