Tankar

Hemma efter lång dag på jobb som avslutades med pilatesträning.

Har fått godkänt på min förra kurs så nu är fullt fokus på kommande magisteruppsats. Imorgon träffar jag handledaren och hoppas på att det ska bli givande. Jag har förberett med en liten bubbelpresentation, förslag till missiv, gjort en tidsplan och börjar grubbla på intervjufrågor, pilotstudier och så vidare.

Jag ska också stå på gymnasiemässan imorgon eftermidag, så om du är intresserad av gymnasieskolan i Malmö Stad kom till Swdbank Stadion. Min baktanke med detta är att det även för oss nu handlar om att sälja utbildningen och alla mina kollegor har inte så bra koll på idrottsutbildningen ... som ju är den bästa :-) Min tanke är därför att prata om hela skolan men lite extra varmt om idrottsklasserna.

Tänkte bänka mig framför TV ikväll när handbolls-VM på hemmaplan drar igång. Håller tummarna för att det går bra för Sveriger, vi har tippat på jobbet och om Sverige går vidare från grupper har en kollega ordnat så att vi får gå på en träning och kommer att få autografer från landslaget. Lite häftigt tycker jag faktiskt!

Hej hej,
Emma


Kommentarer
Postat av: Pappa

Verkligen häftigt. Det blir ju en del spel här uppe också. "Maskottar" från VHF är med i Norrköping.

Há en skön helg. Kram

2011-01-14 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0